Lejepriser og betingelser

Nøglen afhentes og afleveres i nøgleboksen, som er placeret ved forsamlingshuset. Du får den aktuelle kode per sms på leje dagen.

Ved mangler eller beskadigelse på huset, eller inventar ved modtagelse, bedes dette meddeles omgående på tlf. 40257733.

Vonsild Forsamlingshus udlejes ikke til ungdomsfester eller personer under 21 år.

Anvendelse af huset

Lejer medbringer selv:

Karklude
Viskestykker
Håndklæder
Opvaskemiddel
Håndsæbe til køkken og 4 toiletter
Toiletpapir
Sække til affald o. lign.

Æresport

Benyt venligst de allerede monterede ophæng, der må ikke skrues skruer i eller slås søm i facaden.

Der må ikke kastes ris indendørs, da dette ødelægger gulvene

Der må ikke kastes ris indendørs, da dette ødelægger gulvene

Parkering

Der må parkeres på P-pladsen overfor forsamlingshuset

Naboer

Forsamlingshuset har naboer, som der skal tages hensyn til fra forsamlingshuset side. Derfor skal husets døre og vinduer holdes lukkede efter kl.22.00, hvis der spilles musik

Rygning

Al rygning foregår ude, da Vonsild Forsamlingshus er røgfrit, benyt også gerne forsamlingshusets baggård.

Brandsikkerhed

Det er ikke tilladt at affyre fyrværkeri eller lign. uden myndighedernes skriftlige tilladelse.
Der må intet ændres i brandværnsinstallationerne.
Der skal være frie flugtveje til alle markerede udgang.
Pulverslukker findes i køkkenet.
Døre, gange og passage må ikke blokeres med møbler, højtaler, opstabling eller andet.
Overnatning i forsamlingshuset må ikke finde sted.

Erstatningspligt

Lejere er ansvarlig for skader forvoldt på hus og indbo i forbindelse med lejemålet. Udbedring af skader betales af lejer ifølge regning. Enhver skade på bygning og inventar skal straks meddeles udlejer ved tilbagelevering af nøgle.

Service m.m. der er slået i stykker afregnes så vidt muligt ved aflevering af huset.

Tallerkner, dybe, flade, frokostkr. 35,00 pr. stk
Kopper, underkopper, sidetallerknerkr. 25,00 pr. stk
Glas alle typerkr. 25,00 pr. stk
Lysestagerkr. 20,00 pr stk

Rengøring og aflevering af huset

Lejer står selv for oprydning, opvask og rengøring.

  • Borde og stole skal rengøres og placeres på samme måde som ved modtagelsen (Se foto i lille sal) (Stole stables med 10  stk. og borde klappes samme, og alt stilles ind i lille sal)
  • Gulvene fejes og vaskes i hele huset, Der forefindes kost og gulvsvupper i vaske rummet ved køkkenet.
  • Køkkenborde, komfurer, køleskab og andet udstyr i køkkenet rengøres grundigt.
  • Porcelæn, bestik og øvrigt køkkengrej opvaskes, tørres af, efterses og stilles på plads.
  • Toiletter rengøres. Husk at tømme affaldsspandene på dametoiletterne
  • Affald der er forsvarligt pakket i tilbundne sække/poser, skal fyldes i container uden for huset. Andet affald såsom flakser, dåser og pap/kasser/emballage medtages af lejer. Udenoms arealer skal efterses og evt. affald skal fjernes.
  • Sluk for al lys og sørg for at alle vandhaner er slukket.
  • Alle vinduer og døre lukkes og låses.

Hvis komfurer/ovne m.m. ikke er rengjort, samt gulvet ikke er vasket vil dette bliver gjort for lejres regning.

Det er lejers/brugers ansvar at gøre sig bekendt med diverse instruktioner vedr. husets installationer, da fejlbetjening kan påføre lejer ekstra udgift.

Eventuel manglende oprydning eller rengøring vil blive påført lejers regning.

Betaling af depositum og leje

Betaling af både depositum på kr. 1.000,00 og lejeprisen skal betales senest 3 hverdage efter reservationen er blevet godkendt. Ved aflysning tilbagebetales depositum ikke.

Depositum tilbagebetales ikke ved brud på lejeaftalen.

Betaling af depositum og leje indebetales på konto: Regnr.: 3409 kontonr. 0950401120

Lejepriser

hele weekenden (fra fredag kl.14:00 til søndag kl.21:00) kr. 4.200,00
hverdagsaften fra kl. 17:00 til kl. 23:00 kr. 1.500,00